perjantai 11. joulukuuta 2009

askartelupaskartelu

Olen aivan koukussa näihin kaikenmaailman sisustus-, design- ja lifestyle-blogeihin, joiden pitäjät milloin askartelevat, nikkaroivat ja ompelevat kaikkea ihanaa. Ja joka päivä saan masentua siitä, etten ole häävi askartelija. Ideoita on vaikka kuinka, ja kai se osaaminenkin jossain syvällä, mutta todellisuus tulee valitettavan nopeasti vastaan. Missä on se piha tai parveke, jolla spray-maalata ties mitä? Tai ompelukone jolla noin vain surauttaa pienelle miehelle milloin mihinkin tarpeeseen jotain? Hyvä kun olen edes saamassa lopulta hankittua kotiin tulostimen niin en aivan vieraannu omasta alastani.

Mutta! Olen päättänyt lainata ompelukoneen isoäidiltäni, ottaa ohjekirjan käteeni ja opetella. Ja osaanhan minä kyllä, mutta ne alalangat ja puuttumaton kärsivällisyyteni.

Olen päättänyt mennä Ikeaan ja haalia kaikkea puuttuvaa tarpeimistoa projekteihini.


Ja olen jälleen kerren ymmärtänyt, että suurin onnettomuuteni tällä hetkellä on se, ettei minulla ole omaa työpöytää. Ei tilaa, jolle haalia kaikkea puuhasteltavaa, laskea asioita pois käsistä sulateltaviksi. Ei pöytää, jonka voisi siivota silloin kun tarvitsee aloittaa puhtaalta pöydältä. Tällä hetkellä valtaan aina välillä ruokapöytämme, mutta harmistun alakuloon asti kun joudun raivaamaan projektini kun saamme vieraita.

Äh!


Ei kommentteja: