lauantai 27. maaliskuuta 2010

nasta juttu


Ihan muissa asioissahan* minä kaupoille lähdin, mutta oli tämäkin mukava löytö. Ehkä meikkaaminen voisi jatkossa houkutella enemmän kun meikit löytyvät uudesta kivasta Nasta tuotteen pussukasta.

*Meille tulee Porvooseen Marimekko! Mikä tarkoittaa sitä, että Maribella - joka on pääasiassa (Sokoksen pientä valikoimaa lukuun ottamatta) pitänyt huolen, että porvoolaiset pysyvät tasaraitaisina ja olkalaukullisina - myy Marimekon tuotteita hyvällä halvennuksella. Itse olin taas turhan myöhään liikenteessä ja toisaalta, halusinkohan oikeastaan edes mitään erityistä.

No, halusin kyllä, jämäpaloja, sillä minulla on nykyään ompelukone! Olen onnekas lapsenlapsi. Isoäitini mielestä minun on korkea aika harjoittaa kaasujalkaani niin ehkä se ajokorttikin joskus tulee hankittua.

2 kommenttia:

m-a kirjoitti...

Tosi kiva pussukka. Ja huomasitko, taas yhdistit punaisen ja turkoosin!:)

Jämäpalalaarit on ihan parhaita!

Hanni kirjoitti...

Ei liene sattumaa, että meidän kylppärissä on lähinnä punaisia (joskin viininpunaisia) ja turkooseja pyyhkeitä... :)